peru part tres/quatro

18 november 2013 - Urubamba, Peru

Zo blij jullie te horen !!

Heb vorige week zaterdagnacht een allergie aanval gehad...jeezes ik dacht dat ik doodging!!We hadden die dag yoga in de tuin gedaan savonds lekker gaan eten,bij het slapen gaan mijn beten behandeld met after bite en rond 24u had ik geen adem bijna en was ik 1 en al bol gelukkig had ik nog 2 citrizine tabletjes bij en heb ik ze ineens ingenomen.Het werd snel beter,smorgens was het ergste weg maar toen keek ik in de spiegel !!!!MY GOD men voorhoofd,ik was een alien.Het ziekenhuis was 5min van men huisje hier dus ben ik naar daar gegaan,om een lang verhaal kort te maken heb ik de ene spuit achter de andere gehad in men kont,kreeg ik de ene zwelling achter de andere voeten ,handen  ,polsen,ik was precies oma !!en de maandagavond kreeg ik nog een sjot en deze was men reddding,ik had een beet in men haargrens en daarop heb ik gereageerd.ik ben volledig de oude terug en hoop dit niet meer mee te maken!!

Op de school gaat het super heb al veel gedaan vandaag heb ik de buitengevel afgewerkt en zit men taak erop ik verschiet van mijn creativiteiten ;-),de komende dagen geniet ik nog van de kids en zaterdag vertrek ik naar machu pichi :-)

Afgelopen weekend ben ik 2dagen alleen weggeweest was groot avontuur zeker de bus hier ....ik heb uren gewandeld en heb markten afgedwaald super leuk en ben zelfs door de politie vervoerd geweest ;-) ,ben ook een dagje naar cuzco geweest met een vriendin was super !!

Zaterdagavond ging ik normaal uit maar er is een "thunderstorm"geweest dit wil je niet meemaken 2dagen geen electriciteit en savonds windhoos en bliksem!!!in men bed met men lampje en helemaal alleen in huis want jop was op weekend.......

Maar ook dat heb ik overleefd :-)

Buiten de kwaaltjes vind ik het hier super.

Maar zal ook blij zijn jullie te zien nen dikke knuffel vanuit hot tornado peru ;-)

xxxx

1. Jes:
    You crazy girl :)
    Wees maar een beetje voorzichtig! We willen je graag in 1 stuk terugkrijgen, alien of niet :D
    Geniet ervan met volle teugen!
    Dikke dikke zoen x
  2. Carine:
    19 november 2013
    Goh Lindsay, je maakt daar wat mee. Maar kan je niet eens terugbijten zodat die beestje je gerust laten? Venijnige dingskes. En dan bepalend waar ze bijten. pfffffffffff Maar allé dat heb je dan ook weer gehad. En dan alleen op stap, genietend van het avontuur. Blijf genieten en blijf bespaard van al die rare dingen!! Dikke knuffel xx
  3. Sofie:
    19 november 2013
    Ma Linske toch, je gaat alles in een keer meegemaakt hebben. Tis echt een totaal pakket dat je krijgt!!! Ondanks alle pech, blijven genieten zou ik zeggen!!!!!