peru part 5

27 november 2013 - Urubamba, Peru

Hola,

Net terug van een geweldige inca trail en een dikke lip ;-) teveel zon en de onderlip heeft zonneallergie hahaha ongelooflijk ik dit weer voorheb!!!!:-)Klimmen TOT 4200 in de bergen, van de bergen naar de tropen zwaar maar super mooi en dan uiteindelijk uitkomen in machu pichi geweldig en super leuke groep gehad weer vrienden bij morgen ga ik naar cuzco en ga ik met een paar van hen op stap leuke afsluiter !!

Vandaag zie je al overal kerstsfeer hangen echt raar want het is 35 graden ....paneton wordt hier nu verkocht soort kerstcake (is een cake met gedroogd fruit) vandaag men kids bezocht en hen elk 1 gegeven ze waren dolgelukkig heb hen allen een dikke knuffel gegeven ga hen zo missen!!!ze waren wel triest dat dit de laatste keer is zou ze allemaal meenemen naar belgie sofie,eva,jes,cynthia jullie worden dan tante en la mama en de carine"s suiker meter ooooh en fred,tom,chriss nonkel hihihi :-)

Ook al men kleren weggegeven en sandalen aan een meisjesweeshuis ze waren zo blij en ik ook ,ik ga met een voldaan gevoel naar huis maar kom zeker terug :-)

Hoe gaat het daar met jullie alles goed en iedereen in goede gezondheid ??Ik kijk uit naar jullie en naar de sinterklaas chocolade :-p yummie

Dikke knuffel xxxx

1. Carine:
    27 november 2013
    Maar Lindsay toch, je hebt het jouwe daar nu wel gehad. Dik hoofd, dikke lippen :-) Maar blij te lezen dat je het daar echt naar zin hebt. Die cake, dat klinkt lekker...En kan me voorstellen dat je de kindjes gaat missen. Je komt toch niet naakt naar huis hé? ;-) Geniet nog van de laatste dagen, uren...En hier is iedereen gezond en wel. Dikke knuffel xxx Carine
  2. Jes:
    28 november 2013
    1 conclusie uit dit hele verhaal: ik wil ook mee! :)
    Zo supersupercool om dit allemaal te lezen, kan mij inbeelden dat je nog niet wegwilt...maar wij missen je hoor, dus kom maar snel naar huis ;)
  3. Mieke Poppe:
    28 november 2013
    Hey Lindsay ! dank voor jouw leuke verslagen ! het moet daar de max zijn in Peru ... kom zeker x vertellen he hier bij de alpaca's Xxx
  4. Michaël:
    28 november 2013
    zoals ik door je verhalen gelezen heb , moet het ginds prachtig geweest zijn , ondanks al je mankementjes , zal al blij zijn als je thuis bent ,dat we nog eens kunnen afspreken en je je verhalen weer tot leven kan brengen , met hopelijk wat foto's ... kijk er al naar uit ... Wanneer ben je terug thuis of laat ik het zo zeggen ,als je thuis bent geef me dan een seintje ... tot dan X
  5. Eva en Fred:
    Hey sunshine.

We hebben je verhalen met heel veel plezier gelezen. Dit is echt een prachtig avontuur ondanks de kleine (en grotere) ongemakken. We kijken al uit naar je thuiskomst en nog meer fantastische verhalen.
    Het is ongelooflijk wat een fantastische vrouw jij bent. Er zijn er maar weinig die al hun kleren zouden weggeven.
    Geniet er nog wat van en binnenkort kunnen we je weer in de armen sluiten. En volgende keer gaan we gewoon mee he.

Dikke knuffels xxxxxx